Política de privacidade e protección de datos

De conformidade co disposto no Regulamento Xeral de Protección de Datos, Regulamento (UE) 2016/679 do Parlamento Europeo e do Consello, do 27 de abril de 2016, o Ministerio comprométese a cumprir coa súa obriga de segredo respecto dos datos de a carácter persoal e o deber de tratalos con confidencialidade. Para estes efectos, adoptará as medidas necesarias para evitar a súa alteración, perda, tratamento ou acceso non autorizado.

Este aviso legal aplícase ás páxinas dos Portais Web e das Sedes Electrónicas non se garante o acceso a través de ligazóns a estes sitios, nin ás ligazóns destes sitios a outros sitios web.

Podes contactar co Delegado de Protección de Datos para cuestións relacionadas coa protección de datos a través de: dpd@digital.gob.es.

Política de protección de datos

Recollida de datos persoais

Para a prestación dos servizos que lle correspondan, o Ministerio poderá solicitar mediante formularios os datos persoais que serán tratados con carácter xeral conforme o disposto no Regulamento Xeral de Protección de Datos, Regulamento (UE) 2016/679 do Parlamento Europeo e do o Consello do 27 de abril de 2016 (RGPD) y a la Ley Orgánica 3/2018 de Protección de Datos Personales y Garantía de los Derechos Digitales, aprobada o 5 de decembro de 2018 (LOPDyGDD).

O Ministerio informará e poderá recoller datos das seguintes categorías de datos persoais:

  • Datos identificativos e de contacto (incluíndo enderezos postais e/ou electrónicos).
  • Códigos de identificación ou claves de acceso e operacións no Portal e na Sede electrónica.
  • Datos transaccionais, é dicir, calquera operación, movemento e consulta asociada a calquera dos servizos e procedementos administrativos que un usuario manteña ante o Ministerio.
  • Datos socioeconómicos e laborais.
  • Datos da representación legal.

Responsable do Tratamento

As actividades de tratamento de datos persoais corresponden a diferentes Responsables do tratamento, dependendo do servizo prestado polo Ministerio para la Transformación Digital y de la Función Pública. O Rexistro de Actividades de Tratamento (RAT), publicado e descargable neste sitio, identifica os responsables de todos os tratamentos rexistrados no Ministerio.

Finalidades das actividades de tratamento e a súa lexitimación

A través dos Portais Web e Sedes Electrónicas non se recollen datos persoais sen a debida lexitimidade. Os datos facilitados polo interesado serán utilizados, con carácter único e exclusivo, para os fins previstos en cada procedemento ou actuación.

A recollida e tratamento dos datos persoais ten como finalidade xeral a xestión, prestación e mellora dos servizos e a tramitación dos procedementos administrativos relacionados co Ministerio para la Transformación Digital y de la Función Pública así como calquera outro servizo que lle solicite o usuario e o seguimento e resposta ás consultas formuladas por eles.

O tratamento dos datos persoais recollidos pola Consellería poderá ter fins adicionais, todos eles xustificados polo consentimento explícito do usuario ou pola lexitimidade que lle confiren as leis e disposicións regulamentarias que regulan os servizos ofrecidos e os respectivos procedementos. de acordo cos supostos de legalidade dos tratamentos previstos no artigo 6 do Regulamento (RGPD).”

As distintas finalidades e a súa lexitimidade pódense consultar ao acceder a cada un dos servizos e procedementos que ofrece a Consellería; e en xeral, no RAT publicado en cumprimento do disposto no art. 31.2 da Lei orgánica 3/2018 (LOPDyGDD).

Consentimento Explícito

Unha vez informados do tipo de datos necesarios para a prestación dos servizos e procedementos administrativos asociados, as actividades de tratamento que se van realizar, a súa finalidade e a súa lexitimidade, obterase o consentimento expreso cando sexa necesario para a realización das actividades do Ministerio dos datos persoais facilitados polo usuario dos servizos.

Destinatarios, cesión e cesión de datos

En termos xerais, o Ministerio para la Transformación Digital y de la Función Pública é o único destinatario dos datos recollidos. En ningún caso os citados datos serán obxecto de tratamento ou cesión a terceiros, salvo consentimento expreso do afectado, salvo autorización legal, segundo os supostos previstos pola normativa legal vixente.

Cando o servizo prestado ou o seu procedemento asociado inclúa obrigas legais derivadas da lexitimación do tratamento que requiran a cesión ou cesión a terceiros, indicaranse os terceiros que reciben eses datos e as finalidades das súas actividades de tratamento.

Se é o caso, para tales cesións e cesións de datos obterase o consentimento expreso do usuario. O consentimento solicitarase por separado e especificamente cando a transferencia de datos sexa internacional.

Período de conservación de los datos

Os datos conservaranse durante o tempo necesario para a prestación dos servizos ofrecidos pola Consellería con base na lexislación administrativa en materia de prescrición de competencias.

Exercicio dos dereitos

O usuario poderá exercer en calquera momento os dereitos sobre os datos facilitados por calquera dos procedementos e servizos administrativos. Para iso, pode enviar unha solicitude a través da seguinte ligazón ou poñerse en contacto con ela por calquera medio que deixe constancia do seu envío e recepción, a: Ministerio para la Transformación Digital y de la Función Pública Poeta Joan Maragall 41 - 28020 Madrid Tamén pode dirixirse ao Agencia Española de Protección de Datos, onde podes consultar máis información sobre obrigas e dereitos relacionados coa Protección de Datos de Carácter Persoal.

Queixas e reclamacións

No exercicio dos seus dereitos, pode presentar unha reclamación ante o Ministerio cando non estea satisfeito coa resposta recibida. Máis información no Buzón de Queixas e Suxestións.

Política de Cookies

O Ministerio utiliza un servizo de análise web que instala temporalmente cookies coa única e exclusiva finalidade de elaborar informes estatísticos. As cookies son ficheiros creados no navegador do usuario para rexistrar a súa actividade no sitio web. Unha cookie non identifica a unha persoa, senón unha combinación de ordenador-navegador-usuario, teñen unha validez temporal limitada e en ningún caso se utilizan para recoller información persoal. Para navegar polo portal e polas sedes electrónicas da Consellería non é necesario permitir a instalación destas cookies. É posible desactivalos directamente no navegador. En cada navegador o funcionamento é diferente. Na axuda do navegador atoparás información relacionada co uso de cookies. Podes obter máis información consultando a política de cookies

Rexistro de actividades de tratamento de datos persoais

 

 

Algunha pregunta?

Póñase en contacto connosco para obter máis información sobre o proxecto

Contacto